Hogyan kell enni és fogyni egészségesen


Írta: Váczy Anikó Megtaláltad a számodra megfelelő diétát, amely tele van egészséges fogásokkal?

A törlés kéréséig

Azonban jobb, ha tudod, hogyha az étkezéseidben nincs rendszer, az is jelentősen gátolhatja a fogyást. Tanuld meg az ajánlott napi ötszöri étkezés ritmusát, és meglátod, csak úgy olvadnak majd rólad a kilók!

Tartós fogyás az egészség jegyében: orvosok tippjei súlycsökkentéshez

Reggeli: óra között A reggelit sokan a nagy rohanásban, vagy a gyorsabb fogyás reményében elfelejtik, azonban ez a legrosszabb, amit tehetnek. Reggel és között fogyasszunk magas fehérjetartalmú reggelit, mert ez segít elkerülni a zsírraktározást és a később fellépő éhségérzetet.

hogyan kell enni és fogyni egészségesen

Azok, akik csak 10 óra után eszik meg az első falatokat, már nem érvényesülnek a reggelizés e nagyszerű hatásaiból. Időzítsd saját életmódodhoz a nap első étkezését: a legjobb, ha egészséges reggelidet ébredéstől számítva egy órán belül elfogyasztod.

  • Tartós zsírsejtvesztés
  • A New York-i idők lefogynak
  • Enni és Fogyni módszer - Fogyni akarok! - Rita Fitnesz Receptjei
  • Olly turmix fogyás vélemények
  • Fogyás biotája
  • Segítünk, hogy önsanyargatás nélkül leadd a télen fölszedett kilókat!
  • Köpni tudsz fogyni

Minél tovább halogatod a reggelit, annál kevésbé érvényesül a fehérje és a rost telítő hatása. Az éjszakai böjt után érdemes hamar feltölteni a szervezet glikogén raktárait egészséges szénhidrátokkal, mint amilyen a cukormentes zabkása, hogy gondoskodj a napindító energiáról.

hogyan kell enni és fogyni egészségesen

Tízórai: reggeli után órával Bár a tízórai nem kötelező étkezés, főleg, ha a reggelid bőséges és telítő volt, illetve, ha azon szerencsések közé tartozol, akik későn, mondjuk 9 óra körül ébrednek. A szervezetnek ugyanis, a bevitt tápláléktól függően, órán át tart az emésztés.

hogyan kell enni és fogyni egészségesen

Azonban, ha korán kelsz, és óra körül reggelizelcélszerű utána nem üresen hagyni a gyomrot egészen délig, hogy elkerüld az energia- és a vércukorszint jelentős csökkenését. Köztes étkezésre nem kell túl sokat enni, elegendő egy közepes alma pár szem mandulával vagy darab cukormentes zabkeksz.

De mitől lesz egy élelmiszer fogyókúrás? Attól, hogy tápláló, azaz ellátja a szervezetet hasznos tápanyagokkal, miközben megfelelő mennyiségben fogyasztva a mértéktartó, súlycsökkentő napi étrendbe jól beleilleszthető. Nézzünk néhány példát!

Ebéd: óra között Te is azok közé tartoztál eddig, akik addig halogatták az ebédetameddig csak lehetett, hogy este kevésbé legyenek éhesek? Ne tedd, ugyanis egy tavalyi amerikai kutatás szerint ez egyáltalán nem jó taktika.

hogyan kell enni és fogyni egészségesen

Ne nyomd el a kínzó gyomorkorgást, vedd ki előbb az ebédidőd! Uzsonna: ebéd után órával Ahogy a tízórait célszerű pár órával reggeli után, úgy az uzsonnát pedig ebéd után órával fogyasztani.

4 tipp az egészséges étkezéshez #1

A délutáni köztes étkezés remek módja annak, hogy elkerüljük az esti túlevést, így nem célszerű hogyan kell enni és fogyni egészségesen spórolni a kalóriákkal. Érdekességként, azok, akik beiktattak egy étkezést ebéd és vacsora közé, jelentősen több zöldséget és gyümölcsöt ettek a nap folyamán, a kutatások alapján.

Vacsora: óra között Téged is mindig érdekelt, hogy vajon hasznos-e az a tanács, hogy ne együnk este 6 után?

hogyan kell enni és fogyni egészségesen

Nézzük, mire jutottak a kutatások. Egy amerikai kutatás szerint, amikor a résztvevők 7 óra előtt abbahagyták az evést, átlagosan kalóriával fogyasztottak kevesebbet, mint amikor nem figyeltek zsírégetés na orbitreku, mikor fogyasztják el a nap utolsó étkezését. Ennek valószínűleg az a magyarázata, hogy az időkorlát miatt elkerülték a vacsora utáni nassolást, és nem maga az étkezés ideje az, ami számít.

hogyan kell enni és fogyni egészségesen

Az alvás minőségét azonban jelentősen javítja, ha óra után már nem eszünk, és nem terheljük le szervezetünket az emésztéssel. Összegzés A rendszeres, ötszöri étkezés segítségével elkerülhetjük a túlevést, a szüntelen nassolást és az éhségrohamokat, felpörgethetjük az anyagcserét, illetve még az étkezési naplónk vezetését is jelentősen megkönnyíthetjük.

  • Traduction gyorsan fogyni
  • A kovaföld jó a fogyáshoz
  • 22 tipp fogyni vágyóknak
  • Fogyás 50 éves korban
  • Egyszerű módja a fogyásnak 13 évesen
  • Még több termék Mit kellene enni és inni?
  • Fogyhat-e vállról

Fotó: RF.