Zabkása egészséges a fogyáshoz. Zabkása diéta: tényleg hatásos? Összefoglaló!


zabkása egészséges a fogyáshoz

A nap első étkezése befolyásolja egész napos táplálékbeviteledet. Ha ugyanis rossz minőségű, magas cukor és szénhidráttartalmú ételeket eszel, a vércukrod ingadozni kezd, sokkal hamarabb leszel éhes. Ha fogyni szeretnél, akkor mindenképpen olyan ételeket egyél, amelyek összetett szénhidrátban, fehérjében és rostban gazdagok.

  1. Ha szeretnél gyorsan, kevés erőfeszítéssel fogyni, akkor erre az egyik legjobb módszer, ha nagyon odafigyelsz arra, mit reggelizel.
  2. Zabkása diéta: tényleg hatásos? Összefoglaló! - Netamin Webshop
  3. Írta: Váczy Anikó Te is azok közé tartozol, akinek a csirkemell mellett a zabkása a kedvenc reform étele?

Zabpehely A zabpehely egészséges és még finom is, így tökéletes választás reggelire, ha fogyni szeretnél. A zab alacsony kalóriatartalmú, de rostban és fehérjében magas. Ez két olyan tápanyag, amelyek befolyásolják az étvágyat és a testsúlyt.

A zabpehelyből legtöbbször zabkását készítünk.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Itt szuper zabkása recepteket találsz a reggelidhez. Tojás Az egyik legjobb választás reggelire, mert sok fehérjét tartalmaz.

  • Zsírvesztés tudományos tanulmányok
  • Zabkásakirálynő: Csak 15 kilót akart fogyni, most több tízezren követik | nlc
  • Hogyan segítheti a zabpehely a gyors és egészséges fogyást? - Egészségtér
  • Fogyjon a nyelvén

Nagyon sok fontos vitamin és ásványi anyag súlycsökkentő adag benne. A magas fehérjetartalmának köszönhetően a tojás csökkentheti az étvágyat, így ha főtt tojást, vagy omlettet reggelizel később leszel éhes.

zabkása egészséges a fogyáshoz

Joghurt A krémes, finom zabkása egészséges a fogyáshoz kiegészíti a fogyókúrát. Különösen a görög joghurtban van nagy adag fehérje. Egy vizsgálat szerint azok a nők, akik rendszeresen fogyasztottak reggelire joghurtot, azok a nap folyamán kalóriával kevesebbet ettek, mert kevésbé voltak éhesek. Egy másik tanulmány szerint pedig azok, akik hetente legalább 7 adag joghurtot ettek, azok kevésbé voltak hízásra hajlamosak.

Zabkása is segíthet a fogyásban - Blikk

Tápláló reggelihez próbáld ki a joghurtot vegyes gyümölccsel, chiamaggal, vagy búzsacsírával. Smoothie A smoothie gyors és egyszerű módja annak, hogy tápláló reggelit vigyél be a szervezetedbe.

Ezek a gyümölcsből és zöldségből készült levek alacsony kalóriatartalmúak, de rostban gazdagok. Még táplálóbbak, ha diófélékkel, magvakkal, vagy fehérjeporokkal turmixolod össze.

Grépfruit A grépfruit az egyik legnépszerűbb diétás gyümölcs.

Zabkásakirálynő: Csak 15 kilót akart fogyni, most több tízezren követik

Az alacsony kalória mellett nagy víz- és rosttartalma is van. Egyél a reggeli mellé friss grépfrútszeletekhez, de smoothe-hoz, gyümölcssalátához is hozzáadhatod.

A zab egy olyan teljes kiőrlésű gabona, mely elősegíti a hatékony fogyást és harcol az elhízás ellen.

Chia mag Kicsi, de fantaszikusan jó hatásai vannak. A chia magnak   jóformán semmi kalóriatartalma, magas rosttartalma miatt viszont hamar eltelít és jóllakottságérzetet okoz. Felszívja a vizet, amely sűrű géllé alakul, kitölti a gyomrot, és lassítja a szervezetbe jutó cukrok felszívódását, diétázóknak tehát ideális.

zabkása egészséges a fogyáshoz

KávÉ A kávé koffein tartalmának   köszönhetően segítheti a fogyást, az anyagcserét és a zsírégetést. Ugyanakkor vigyázz arra, hogy ha túl sok cukorral, túl sok tejszínnel iszod, akkor növeled a kalóriabevitelt. Az sem ajánlott, hogy egy bögre kávéval letudd a reggelit.

Válassz a fenti listánkból egy tápláló reggelit a bögre kávéd mellé.

zabkása egészséges a fogyáshoz