Acsm ajánlások heti fogyásra


  • Sporttáplálkozás A sportolók táplálkozása az egészséges táplálkozás olyan speciális formája, amelynek fő célja a sportteljesítmény optimalizálása, növelése.
  • Николь уже с полдюжины раз видела, как Кэти впрыскивает себе наркотик кокомо, но каждый раз, когда перед ней вновь появлялась дочь с резиновым жгутом на предплечье, втыкающая иглу в надувшуюся вену, горькие слезы катились из ее глаз.
  • 11 napom van a fogyásra
  • Ne egyél sokat, de nem tud fogyni

A legjobb gyakorlat a súlycsökkenésért? Február Az aerob testmozgás vagy az erõs edzés jobban megfelel a fogyásnak, vagy mindkettõnek mindkettõre van szüksége? Nagyon szeretnék fogyni, de nem vagyok biztos benne a testalkatrészben.

Share on Facebook Share on Twitter A gyakorlók minden edzői szinten használhatják az egyszerű edzésprogramokat Megpróbálod kicsúszni, húzni és hangosítani a testedet? Húzza le a testsúlyát, ha heti edzésprogramot készít a testsúlycsökkenésre. Ha egy heti edzésprogramot hoz létre a testsúlycsökkenéshez, akkor nincs utolsó pillanatban elképzelés, amikor eljön az ideje gyakorolni.

Van-e olyan kutatás, amely erre a kérdésre válaszol? A napi testmozgás elengedhetetlen, nem csak a veszteség gyorsításához, hanem az általános egészségi állapot eléréséhez is. És te szerencsére vagy.

A legjobb gyakorlat a súlycsökkenésért?

Egy újonnan közzétett tanulmány Spanyolországból rávilágít arra a korábban megválaszolatlan kérdésre, hogy melyik gyakorlat a leghatékonyabb. A Madridi Műszaki Egyetem és a La Paz Egyetemi Kórház kutatói 48 elhízott férfit és 48 elhízott nőt 18 és 50 év közötti fiatalokat vettek fel egy 22 hetes felügyelt étrend és testmozgás programja számára.

acsm ajánlások heti fogyásra

A résztvevők egy csökkentett kalóriatartalmú étrendet követtek, amelyet egyedileg kalibrálták, hogy mindegyikük 30 százalékkal kevesebb kalóriát kapjon, mint naponta. A résztvevőket véletlenszerűen három különböző gyakorlati képzési program egyikére osztották fel, vagy arra utasították, hogy kövesse az American College of Sports Medicine ACSM ajánlásait a heti fizikai aktivitás érdekében.

Az egyik csoportban résztvevők választhatnak egy tartóssági tevékenységet, mint a futás, az elliptikus gép vagy a kerékpározás.

A másik csoportban csak erősítő gyakorlatokat végeztek - a vállprés, a guggolás, a rúdcsomó sorok, a biceps fürtök és a présgépek. A harmadik csoport erőteljes és kitartó gyakorlatok kombinációját hajtotta végre.

acsm ajánlások heti fogyásra

A hat és tizennégy évesek között 60 százalékra növelték intenzitását, hetente háromszor 50 percig gyakoroltak. Az ACSM ajánlásait követõen tanácsos percet tölteni a hét leginkább napjaiban összesen perc közepes intenzitású aktivitással.

Valószínűleg hasonló hatás érhető el a statikus gyakorlatokkal A fokozott fizikai aktivitás csökkenti az atherosclerosis kockázatát 2 típusú diabetesben.

A kutatók arra is felszólították a résztvevőket, hogy más módon, például vezetés helyett járjanak, lépcsőnként a lift helyett, és más életmódváltozásokkal aktívabbá váljanak. Mi működött legjobban? A fentiek mindegyike.

Tíz tanács az edzéshez, amit a Terminátorból tanultunk Edzés tippek Tíz tanács az edzéshez, amit a Terminátorból tanultunk Ratings 0 A legendás filmsorozat hatására kedvet kapunk elmenni az edzőterembe. Tarts velünk, ha te is kedvet kaptál! Az ikonikus sci-fi franchise legújabb részét, a Terminator: Genisys-t épp most kezdték vetíteni a mozikban. Megnéztük az előző részeket, hogy ötleteket gyűjtsünk, miként válhatunk jobbá az edzőteremben. Íme, néhány jó tanács, amit a filmtörténelem legdurvább kiborgjaitól tanultunk.

A kutatók beszámoltak arról, hogy minden résztvevő - függetlenül attól, hogy az általuk követett négy edzésterv közül acsm ajánlások heti fogyásra - jelentős mennyiségű súlyt veszített; testtömegindexük BMI csökkent, ugyanúgy, mint a derék körvonala és a teljes testzsír. Mindannyian jelentős növekedést észleltek a sovány testtömegben.

acsm ajánlások heti fogyásra

A spanyol eredmények érdekesek és azt mutatják, hogy a rendszeres testmozgás valóban növeli a testsúlycsökkentő erőfeszítéseket.

A fitness-szakértő, Dan Bornstein hangsúlyozza az edzésprogram változatosságának szükségességét.

Edzés tippek

Minél többet változtat az intenzitáson, az időtartamon, és még az edzés típusán is séta, kocogás, kerékpározás, úszás, túrázásannál nagyobb fizikailag kihívást jelent minden edzés, és annál több kalóriát fogsz égni.

Ráadásul minél többet változtat az elvégzett edzések típusától, annál kevésbé valószínű, hogy ismétlődő stressz sérüléseket szenved. Ha nem acsm ajánlások heti fogyásra gyakorolni, azt javaslom, hogy kezdj el dolgozni egy edzővel, aki ajánlhatja azokat a gyakorlatokat, amelyek a legjobban hasznot hoznak és megtanítanak neked, hogy hogyan biztonságosan. Forrás: Carmen Gómez-Candela és munkatársai, "A testtömeg és testösszetétel változása az elhízott alanyokban hipokalorikus étrendet követve, valamint különböző képzési programok vagy testmozgás ajánlások.