Zsírvesztés testalkat


Szerző: InStyle Ha hosszú hónapok óta próbálsz megszabadulni a felesleges kilóktól, de a várva várt fogyás eddig még elmaradt, akkor ideje valamit változtatnod, nemcsak a diétádban, hanem az edzésedben is.

zsírvesztés testalkat

A sztárok és személyi edzőik következő tíz tippje biztosan segít a bombaforma elérésében! Váltogasd zsírvesztés testalkat intenzitást A fogyás elsőszámú titka az, hogy folyton sakkban kell tartani a testet, így ha egyszer lassabb, egyszer gyorsabb tempóban futsz vagy lépcsőzöl a tested összezavarodik és akkor is nagyobb teljesítménnyel dolgozik, amikor épp a könnyebb szakaszt csinálod.

Éppen ezért váltogatja edzéstípusait Jessica Alba is, aki fut, sétál, jógázik és táncolni is szokott.

LEGGYORSABB ZSÍRVESZTÉS - Legkevesebb idô alatt •🔥EXTRÉM FOGYÁS🔥 HIIT EDZÉS • SPRINT

Ne kíméld magad, adj bele mindent a kardióba Kardiózni csak akkor érdemes, ha mindened beleadod a dologba, ha úgy érzed még bőven van levegőd és nem is igazán fáradsz, akkor kapcsolj rá.

Inkább zsírvesztés testalkat ideig fuss intenzíven, mint monton tempóban egy órát!

zsírvesztés testalkat

Miranda imád futni, de mivel neki sincs felesleges ideje, ő is intenzívebb és gyorsabb távokra megy futni. Bátran dolgozz nagy súlyokkal Ha olyan kerekded idomokra vágysz, mint amilyenek Jennifer Lopeznek is vannak, akkor bizony keményen meg kell edzened az izmaid súlyokkal!

Nyugodtan nyúlj a nagyobb méretű súlyzókhoz illetve emeld meg a gépek ellenállását és végezz különböző feladatokat a fenékre, tizenöt ismétlésszámmal!

Fordítsd a hátrányaidat az előnyödre! Endomorf, azaz hízékony a testalkatod? Ne legyen ez akadály, hiszen sok olyan tulajdonságod van, ami segíti az izomépítést - csak meg kell tanulnod bánni a testeddel!

Égesd az izmaid Demihez hasonlóan figyelj rá Te is, hogy mindig keményen megedzd az izmaid, egészen addig csinálj egy feladatot, amíg már félúton "beletörsz" a mozdulat végrehajtásába, azaz addig, amíg már égnek az izmaid. Dolgoztass meg egyszerre több izomcsoportot is Nagyon okos és hasznos tipp az, hogy egyszerre több izomcsoportot megdolgoztató feladatot csinálj, hiszen így időt spórolhatsz, de az alakod ugyanúgy formálódik.

zsírvesztés testalkat

Kate éppen ezért rengeteg guggolást és súlyzós kitörést csinál. Csak annyit pihenj, amennyi valóban szükséges Egyes feladatok között ne pihenj többet fél percnél, ajánlatosabb inkább a sorozatokat végigcsinálni pihenő nélkül és csak egy teljes szett végén pihenni egy fél percet, de az is nyújtással teljen!

Mennyiség helyett minőség Ne az legyen a célod, hogy minél több gépet és feladatot használj egy edzés során, hanem az, hogy az adott feladatot tökéletes formával végezd el.

zsírvesztés testalkat

Így biztosan épül az izom és nem csak feleslegesen végzed a mozdulatokat. Igyekezz minél többet dolgoztatni a törzsed Sokan elfelejtik edzeni a törzset, pedig a nőknek különösen fontos ennek a testrésznek a karbantartása.

Hormonális testtípusok

Végezz sok mélyizom erősítő gyakorlatot és törzshajlítást az erős hátizmok elérése céljából. Cserélgesd a gépeket és az edzésterved rendszeresen Ahogy Tracy Anderson sztáredző is mondja, minden tizedik nap változtass meg pár feladatot az edzéstervedben, így folyamatos sokkolás alatt tarthatod a tested, ami folyamatos fejlődést eredményez.

Ismered, hogy milyen testalkat típus vagy? Giants Gym február 22, Testalkat típusok — 1.

Edz a szabadban is, ne csak a teremben Fotók: Europress, Instagram, Facebook Ne korlátozd az edzéseid csak a teremre és a gépekre, egy héten legalább egyszer menj el a szabadba futni és végezz ott önsúlyos gyakorlatokat zsírvesztés testalkat esetleg jógázz. Nézd meg hogyan edzenek a Victoria's Secret angyalai. Kattints ide!