Makro számolás a fogyás eredményei


Zsírtartalom Fizikai állapot például betegség Tehát a BMR tulajdonképpen az a kalóriaszám, amelyre a testednek további fizikai erőfeszítések nélkül kell működnie. Minél magasabb a BMR, annál több kalóriára van szüksége. A BMR-nek számos olyan tényezője van, amelyet nem tud befolyásolni, például neme és kora.

Kapcsolódó cikkek

Azonban befolyásolhatja az aktivitás szintjét és a zsírszázalékot. Minél alacsonyabb a zsírszázaléka, annál nagyobb a sovány testtömeg LBMvagy az a testrész, amely izmokból áll.

Kevesebb szénhidrátot vagy kevesebb zsírt együnk, ha fogyni szeretnénk? Fogyás Szöveg: Csanaky Lilla Frissítve:

Az izmok ugyanis több energiát használnak nyugalmi állapotban, mint a zsír. A kalóriaigény és a makrók kiszámításához fontos, hogy először ismerje a BMR-jét. Különböző képletek vannak a BMR kiszámításához. Katch-McArdle formula Ez a képlet megköveteli, hogy fogyás kihívás okc sovány testtömegét.

Ezt akkor számíthatja ki, ha ismeri a zsírszázalékot. A teljes tömegből vonja le a súlyának a zsírból álló százalékát. Ami maradt, az a sovány testtömeg. A kényelem érdekében ezt 80 kg-ra kerekítjük. Ez a képlet a BMR számításához nem tesz különbséget a férfiak és a nők között, mert ez már nem szükséges, amikor ismeri az LBM-et.

Mik azok a makrók?

A férfiak és a nők közötti különbség az izomtömeg különbségében rejlik. Ha ezt tudja, a számítás mindkettőre megegyezik. Ez a képlet a súlya, magassága és kora alapján számítja ki a BMR-jét. Ezenkívül ez a képlet különbséget tesz a férfiak és a nők között, mivel az LBM nem szerepel ebben a képletben. Tehát ez az energiamennyiség, amire valóban szüksége van egy nap alatt, a tevékenység szintjének megfelelően.

3 testzsír csökkentésének legjobb módja

Ennek kiszámítása mindig becslés, mert soha nem lehet tudni, hogy mennyi kalóriát éget el egy nap alatt, hacsak nem csatlakoztatja testét egy eszközhöz, hogy ezt ténylegesen megmérje. Az energiaigény kiszámításához meg kell határoznia a tevékenység szintjét.

Tevékenységi szintje képzettségéből áll, de például a munkája és makro számolás a fogyás eredményei tevékenységek erőfeszítésének mértékéből is. A PAL a fizikai aktivitás szintet jelenti.

Zsírégetés és az anyagcsere

Minden PAL érték egy makro számolás a fogyás eredményei kapcsolódik, amellyel a BMR-értékét megszorozzuk, hogy elérjük a karbantartási energiaigényt. Hetente ötször edzek és üzletben is dolgozom. Becslésem szerint az aktivitási szintem átlagos aktív. Ezt a kényelem kedvéért ,8-re kerekítem.

Makrotápanyagok és az időbeli elosztás

Ez a karbantartási kalóriaigényem. Naponta kcal-t fogyaszthatok súlygyarapodás vagy fogyás nélkül, ami rendben van, igaz? Ne feledje, hogy a karbantartási energiaigény becsült. Ezért lehetséges, hogy ezt túl magasra becsülte, és ezzel a karbantartási szükséglettel súlya továbbra is növekszik. Ezzel szemben természetesen az is lehet, hogy túl alacsonyra becsülte a karbantartási energiaigényt, és a súlya esik. Számolja ki az arány makrókat Tehát most már tudom, hogy napi kalóriát megehetek anélkül, hogy híznék vagy fogynék.

Tegyük fel, hogy a célom a súly megtartása is, és hogy ezt a kalóriaszámot is fenntartani fogom. Most már tudom, hány kalóriát fogyaszthatok, de még nem tudom, hogyan oszlanak meg ezek a kalóriák.

Ezért lépünk most a következő lépésre: a makrók kiszámítására. A fehérjék a legfontosabb építőanyagok az izmok számára. Tehát azt hinné: minél több fehérje, annál jobb. Ez a gyakorlatban mégsem működik.

Mikor célszerű a tápanyagbevitelt kalkulálnod?

Izmai csak maximális mennyiségű fehérjét képesek felszívni. Bármi, amit e mennyiség felett elfogyaszt, nappontos test karcsú haszontalan. Sokféle nézet van a napi fogyasztandó fehérje mennyiségével kapcsolatban. Általánosságban elmondható, hogy testtömeg-kilogrammonként 1,5 és 1,8 gramm között van, és ennek elegendőnek kell lennie az izomépítéshez is.

Vágáskor néha hasznos lehet a fehérjebevitel növelése. A fehérjék hosszabb ideig biztosítják a jóllakottság érzetét, ezért a vágás során kevesebbé lesz az éhség, de az izmoknak a vágás során is több fehérjére van szükségük, hogy megakadályozzák az izmok lebomlását. Példának okáért a súlyom 94 kg. Ezeket a kalóriákat most el fogom osztani a szénhidrátokkal és a zsírokkal. Nincs különös útmutató a szénhidrát- és zsírtartalomra vonatkozóan.

Mindannyian tónusos testre vágyunk. Ennek nem mindig hiúságunk az oka, hiszen van, aki egészségügyi okokból és van, aki sportteljesítményén javítana alacsonyabb testszírszázalékkal. Mai írásunkban megkíséreljük a lehetetlent és egy írásban tömören foglaljuk össze a hatékony zsírégető táplálkozás elméletét. Zsírégetés és az anyagcsere A testzsír a negatív-energiaegyensúly elérésekor csökken, azaz akkor, ha kevesebb energiát viszünk be, mint amennyit elhasználunk.

Elvileg megoszthatja a fehérjebevitel után kapott kalóriát egy kicsit a szénhidrátok és a zsírok között. Ezt a terjesztést tetszés szerint teheti meg; inkább több zsírt vagy több szénhidrátot eszik? Most megoszlom a makrókat a fenntartó kalóriabevitel alapján!

Makró kiszámítása: Hogy csinálod ezt valójában?

De itt természetesen nem áll meg, léphetünk tovább egy lépéssel Energiamérleg: vágás vagy duzzadás? Ha a célja a testsúly megőrzése, akkor természetesen továbbra is kielégítheti karbantartási energiaigényét.

Mikor célszerű a tápanyagbevitelt kalkulálnod?

De a legtöbbünk számára ez nem lesz a cél. Az egyik száradni akar, a másik izomtömeget akar.

ében fogyás

Tehát ki kell választania, hogy kivágja-e, vagy kiborul-e, és attól függően, hogy beállítja-e az energiaigényét. Szeretne vágni? Akkor fontos, hogy negatív energiamérleget hozzon létre, makro számolás a fogyás eredményei több kalóriát éget el, mint amennyit fogyaszt. Ezt úgy teheti meg, hogy karbantartása alatt étkezik a kalóriaszám tekintetében. Megadhatja, hogy mennyi ember ül az alatt.

zsírgramm cél a fogyáshoz

Javasoljuk, hogy kis lépésekben fejezze be, hogy láthassa, hogyan reagál a test. Ezután nézd meg, hogyan reagál a test erre, és állítsd be újra az alapján. El akarja kezdeni az ömlesztést?

Ezután az ellenkezőjét cselekszi, és pozitív energiamérleget hoz létre.

Fehérje, Zsír, Szénhidrát ARÁNYOK - DIÉTA, Fogyás - (PART 2) - / TÁPLÁLKOZÁS TÖRVÉNYE /

Bulken szuper vonzónak tűnik, mert: sok étel! De az ömlesztés is nagyon trükkös. Fennáll annak a veszélye, hogy ha túl magas a kalóriatartalma, akkor sok zsírt fog hízni. Természetesen a lehető legtöbb izomtömeget és minél kevesebb zsírt akarja megszerezni. Különösen akkor, ha elkezdi az ömlesztést, ezért fontos, hogy apró lépésekben gyarapítsa a kalóriabevitelt, és lássa, mi a legjobb a testének.

Ismét bölcs dolog a teljes kalóriabevitelt kb. A türelem jó dolog Fontos az, hogy emlékezzen arra, hogy minden test különbözik. Minden test eltérően reagál. Tehát amikor beállítja az energiaigényét, fontos, hogy csak nézd meg, mi működik az Ön számára. Minden alkalommal, amikor beállít valamit a kalóriabevitel során, fontos látni, hogy a test hogyan reagál erre.

És ez egy napon belül nem lehetséges; Természetesen mindannyian szeretnénk a lehető leggyorsabban látni az eredményeket, de a türelem jó.

lefogyok a duromine 15mg-ról

Tehát például nézd meg, mi történik a testével két héten keresztül a kalóriabevitel módosítása után. Növekszik a súlya, vagy csökken? És erre gondoltál?

  • Mérsékelt aktivitást adtam meg.
  • Alakítsa át a súlycsökkenést korróziós sebességre
  • Húsból is rengeteg sovány van, halak, a csirke más részei, egy pici zsír nem gond ám, sőt, esszenciális tápanyag, így fontosabb, mint a szénhidrát bevitele, mert azt megoldja a szervezet, ha kell más kérdés, hogy egyéni, ki mennyivel érzi jól magát.
  • Hogyan fogyok a plexussal
  • A fogyás alapja természetesen a kalóriadeficit, vagyis hogy az ember kevesebb kalóriát vigyen be a szervezetébe a nap folyamán, mint amennyit eléget.

Súlya nem mindig tükrözi azt, ami történik a testével. Ezért is jó a bőr redőit egy a-mal megmérni bőr ráncígy láthatja, hogy a zsírszázalék növekszik vagy csökken. A haladás mérésének harmadik módszere egyszerűen képek készítése. Gyakran kevesebb haladást látsz önmagadban, mert minden nap látod magad a tükörben.

Például úgy, hogy minden második nap vagy minden héten fényképet készít magáról lehetőleg ugyanott a lehető legtöbb helyen a fény hatásáramajd összehasonlítja ezeket a fotókat, gyakran sokkal jobban láthatja a különbségeket! Ha feldolgozta az imént kapott információhegyet, elkezdheti az energiaigény kiszámítását, a kalóriabevitel és a makrók meghatározását.

Ezzel most nem lehet probléma!

jalapeno zsírvesztés

Mi lesz, ömleszteni vagy vágni fog! Van még kérdése a makrók kiszámításával kapcsolatban, miután elolvasta ezt a cikket? Kérdezd meg őket válaszul!