Hány felülés zsírégetéshez, Fogyás és zsírégetés: Hány felülést kell csinálnom naponta ahhoz, hogy lapos hasam legyen?


hány felülés zsírégetéshez

Ha hasizomedzésről van szó, szinte mindenkinek rögtön a felülések jutnak eszébe, ami nem véletlen. Ez a gyakorlat valóban nagyon hatékonyan fejleszti itt az izmokat.

hány felülés zsírégetéshez

Azonban ha kockahasat szeretnél, ennél egy kicsit többet kell fogyókúrás csontok fájnak. Először is nagyon fontos, hogy igazán jó eredményeket csak akkor fogsz tudni elérni, ha odafigyelsz a táplálkozásodra. A hasizmok csak akkor látszanak, ha vékony a zsírréteg fölöttük.

  • Legjobb alvási helyzet a hasi zsír elvesztése érdekében
  • Több ezer felülés is kevés a kockás hashoz - SportVitalitás - SportVitalitás
  • Hány felülést kell végezni a lapos hashoz? A minimális mennyiség - Fogyókúra | Femina

Ezt az állapotot csakis helyes étkezés mellett lehet fenntartani. Másfelől azonban az sem mindegy, milyen és mennyi gyakorlatot csinálsz. Felülések a lapos hasért Sajnos helyi zsírégetés nem létezik, így a felülésektől nem csak a hasad fog fogyni.

hány felülés zsírégetéshez

Mivel azonban erősítő edzésről van szó, így is hatékony eszköze lehet a fogyásnak egy otthon is elvégezhető torna. Amikor erősítesz, akkor az izmokon mikrorepedések keletkeznek, melyeket a szervezetnek regenerálni kell, ebből következik majd az izmok növekedése, fejlődése.

hány felülés zsírégetéshez

Amíg a repedések gyógyulnak, izomlázat érzel, és a tested a folyamatokhoz extra kalóriákat használ fel. Ezt nevezik utóégető hatásnak. A felülések éppen ezért hatékony kiegészítői lehetnek egy fogyókúrának, ugyanis izmokat építenek, és jó sok kalóriától megszabadulsz velük.

Kapcsolódó cikkek

A következő gyakorlatokat beiktathatod a napi hány felülés zsírégetéshez, vagy végezheted őket együtt heti két alkalommalegyetlen nagy, hasizomra fókuszált edzés formájában.

Ha ez utóbbit választod, akkor az első két hétben minden gyakorlatból csinálj egy, majd a második héttől kettő, a negyedik héttől három sorozatot.

Lapos alhas fordított felüléssel

A második hónap után pedig haladhatsz egy nehezebb edzésterv felé. A sorozatok és a gyakorlatok közt tarts másodperces szünetet. Kiemelkedően fontos, hogy minden mozdulatsort szabályosan, közepes tempóval végezz.

hány felülés zsírégetéshez

Mutatjuk, hogy csináld jól, és variáld hatékonyan a felülést!