Zsírégető zónám, Kalandozás a pulzuszónák világában


Érdekelnek akcióink?

  • Zsírégető mhr Mi a zsírégető zóna?
  • Zsírégető zónák - a zsírégetéssel kapcsolatos mítoszok cáfolva! - Alpinbike Blog
  • Placerville fogyás
  • Zsírégető pulzus tartomány kalkulátor Zsírégetés fokozás Melyik kardió módszer segít leggyorsabban leolvasztani a zsírt?
  • Kalandozás a pulzuszónák világában | CsupaSport
  • Pulzuskontroll egyszerűen - TFWG12

Iratkozz fel hírlevelünkre! Alpinbike Blog Zsírégető zónák - a zsírégetéssel kapcsolatos mítoszok cáfolva!

zsírégető zónám fogyás étvágytalanság miatt

Sajnos még a mai napig rengeteg olyan cikkel találkozunk az interneten, amelyek hatalmas félreértéseken alapulva, az igazságtól valahol nagyon távol tapogatóznak a zsírégetéssel kapcsolatban. A minap is éppen zsírégető zónám ilyenbe futottam bele, amely határozott elképzeléseket, tényeket közölt egy állítólagos kutatásról, amely a lassú intenzitású edzéseket hozta kapcsolatba a a ripper zsírégető hogyan kell használni Az igazság az, hogy az értelmezés, az összefüggések leírása teljes mértékben eltért a valóságtól!

Tegyük tisztába ezt a kérdést. Általánosságban véve is rengeteg olyan, az edzésekkel kapcsolatos félreértéset olvasok nap, mint nap, amely dühbe hoz — de a legrosszabb talán a zsírégető zónákkal kapcsolatos félreértések sorozata. A zsírégető zóna ugyanis nem más, Mens Bags mint a fitness ipar által kitalált és terjesztett tévhit! A zónák terjesztése csupán azért fontos számukra, hogy a kevésbé fitt emberek is elhiggyék: értékes edzéssorozatot csináltak. A zsírégető zónáknak a valóságban nagyon kicsi szerep jut… a legtöbb ember azonban nem vállalkozna egy megerőltető, mindenre kiterjedő edzésre!

Na de térjünk vissza a kerékpárokhoz…

Könnyebb egy lassú, alacsony intenzitású programot végigcsinálni, mint egy magas intenzitású menetet kevesebb idő alatt. De nem biztos, hogy hatékonyabb is! Na de térjünk vissza a kerékpárokhoz… Az első tény, amit tisztáznunk kell, hogy a zsírégető zónák léteznek.

Van az az intenzitási szint, amikor a zsír hozzájárul ahhoz, hogy nagyobb energiát tudjon termelni a tested.

zsírégető zónám legegyszerűbb módszer a hasi zsír eltávolítására

Ez az intenzitási szint azonban senkinél nem ugyanolyan, és egyénenként is napról napra változhat attól függően, hogy az edzés és a nap mely fázisában tart éppen.

Vegyünk egy példát.

Zsírégető zónák - a zsírégetéssel kapcsolatos mítoszok cáfolva!

Ha reggel, ébredés után azonnal gyors, intenzív edzésbe kezdesz, több zsírt fogsz elégetni, mint egy kiadós, szénhidrátdús reggeli után. De akkor mi is a problémám? Egészen egyszerű: a zsírégető zónákat el kell felejtened, ha testzsírod szeretnéd zsírégető zónám. Több oka is van annak, hogy miért kell elkerülnöd a lassú meneteket, amelyek a zsírt égetik a szénhidrát helyett.

  • Zsírégető zóna: ennyi legyen a pulzusod, miközben futsz - Fogyókúra | Femina
  • Zsírégető pulzusszám számítás - Polar kisokos - Polar óra, P
  • Miért nem veszíthetem el a kövér hím férfit
  • Hatályos:
  • Dr. Papp Kornél | Családorvos
  • Mi az a „zsírégető pulzus”?

Az első, hogy csak nagyon kis mennyiségben fogsz zsírt elégetni ezek alatt. Egy gramm zsír 9 kalóriának felel meg.

A pulzusmérő okosóra a pulzuskontroll egyik szuper eszköze: hatalmas segítségedre lesz abban, hogy hatékonyan és céltudatosan edzhess. Az óra megmutatja, hogy mely pulzustartományban eddz, ha még kezdő vagy, égethetsz zsírt vagy növelhetsz tömeget. Javasoljuk, hogy kérd ki egy edző tanácsát is! Mi az a célpulzus és miért segít elérni a célom? Ha konkrét céllal edzel, eredményt úgy érhetsz el hatékonyan, ha tudod, milyen pulzustartomány szükséges ehhez.

A második ok, amiért érdemes kerülni a hosszú, lassú edzéssorozatokat: ezek megnövelik az étvágyat, míg a nagy intenzitású edzések csökkentik. Tehát ha három órát edzel és 60 gramm zsírt égetsz el, könnyen elképzelhető, hogy rögtön utána azt vissza is veszed táplálékkal. Egy intenzív edzés alatt tehát több kalóriát égetsz el, és még az éhséged is elnyomja. Nem hiszed el, ugye? A Laval University Quebec letesztelte.

Két külön csoportot alkottak, és különböző edzésprogramoknak vetették alá őket. Ez egy lassú intenzitású, konstans programnak felel meg. A másik csoport 10 emberrel magas intenzitással végezte az edzést, 30 perces blokkokban, 15 héten át.

Az energia leadása fogyókúrás tábor wi első csoportnak így kétszer akkora volt mint a másodiknak, ők több kalóriát égettek el. Meglepő azonban, hogy a második csoport tagjai 9-szer több zsírt veszítettek, mint az első csoport! Bár ez a kísérlet már több mint 20 évvel ezelőtt került megrendezésre, még mindig él az a félreértés, hogy a lassabb intenzitású kardió programok hatékonyabbak a zsírégetésben.

Szakértőnk elmagyarázza a pulzuskontroll fontosságát. Azért jó tudni, hogy mi az a pulzuszóna, mert a különböző pulzustartományokban való mozgás más-más élettani változást eredményez. Nem biztos, hogy az a jó, ha halálra futjuk magunkat sőt biztos, hogy nem az a jóaz edzés minőségét nem az elfáradás mértéke határozza meg.

Még mindig nem hiszed el? Nézd meg az Olimpián m-en futó nőket és férfiakat.

Így állítsd be a pulzusmérő órádat!

Hogy néznek ki a világ leggyosabban futó emberei? Hát, nem ők a legdagadtabb emberek az atlétikában, ugye?

zsírégető zónám fogyás 314

Nekik sokkal kevesebb a testzsírszázalékuk mint a maratoni futóknak! És találd ki, mennyi zsírégető zónára ható, lassú intenzitású edzést végezhetnek…. Tehát mit zsírégető zónám, ha zsírt akarsz elégetni?

Először is, felejtsd el a zsírégető zónákat.

Zsírégető zóna: 60-70%-os pulzus

És most figyelj: az egyél kevesebbet és edz többet tanács nem biztos, hogy megállja a helyét! Ez nem a kalóriákról szól, hiszen szervezetünk nem zsírégető zónám olyan zsírégető zónám rendszer, ahol a kalóriabevitelnek és leadásnak ennyire fontos szerepe lenne — rengeteg hormon és egyéb folyamatok is játszanak a bőrünk alatt!

A kulcs inkább az, hogy olyan ételt és mozgásformát válassz, amely kordában tartja az étvágyat, és reggelente kerüld a cukorral teli ételeket, majd pedig fókuszálj a magas intenzitású edzéssorozatokra. Válassz olyan élelmiszereket, amelyek nem ösztönzik a tested a zsír elraktározására, és hacsak nem edzel nagyon erősen, hagyd ki a cukrot a teából. És itt egy kicsit ellentmondok magamnak: a zsírégető edzésprogramot nem lehet teljesen leegyszerűsíteni.

Az állóképességet ugyanis jól fokozzák a hosszabb alacsony zsírégető zónám edzések! Tény: A kerékpározás az egyik legjobb zsírégető mozgásforma!

Az öt célpulzus zóna

Azért, hogy minél több zsírt égess el, kerékpározz éhgyomorra, és sokáig! Tartsd be ezeket az alapszabályokat, és tekerj addig, amíg már tényleg meg kell erőltetned az izmaid! Ettől aztán biztosan beindul majd a zsírégetés.

zsírégető zónám hogyan lehet csak derékban fogyni

Íme egy egyszerű edzés minta fogyni vágyó kezdő kerékpárosoknak Nem árt egy perces melegítés még mielőtt bringára ülnél. A végén ne feledkezzünk meg a levezetésről, ami perc könnyű tekerést jelent. Az edzés közben ügyeljünk a folyadék bevitelre! Miután hazaértél, ne ess neki a hűtőnek! Inkább nyújts kicsit és utána jöhet a natúr csirkemell, rengeteg nyers zöldséggel!

Ha még nincs megfelelő kerékpárod ehhez, akkor állunk rendelkezésedre! Segítünk kiválasztani a céljaidnak leginkább megfelelő kerékpárt, amelyet le is tesztelhetsz nálunk! Legyen szó országúti kerékpár ról, mtb kerékpár ról vagy fitness kerékpár ról!