Hogyan lehet fogyni a derekán


Fogyjon a dereka körül Megoldások Megoldások A gyomor é a derék körüli zír nagyon káro lehet az egézégére, mivel felhalmozódik a fő zervei körül. Növeli a maga vérnyomá, Tartalom: Szükségletek A gyomor és a derék körüli zsír nagyon káros lehet az egészségére, mivel felhalmozódik a fő szervei körül.

Hogyan lehet fogyni a deréknál

Növeli a magas vérnyomás, a szívbetegségek, a demencia, a cukorbetegség és bizonyos rákos megbetegedések kockázatát. A derék körüli fogyásnak, a gyomorban lévő zsírégetésnek és az általános egészségi állapot javításának számos módja van.

hogyan lehet fogyni a derekán

Az alábbiakban bemutatunk néhány dolgot, amellyel a derék körül fogyhat. Lépni Egyél sok fehérjét, halat, baromfit, teljes kiőrlésű gabonát és kevés zsírt tartalmazó tejterméket.

hogyan lehet fogyni a derekán

Ha egészségesen táplálkozik, kevesebb cukrot és zsírt fogyaszt, így a test több energiát és tápanyagot kap, amelyet felhasználhat. A lehető legnagyobb mértékben korlátozza a feldolgozott termékek fogyasztását, mivel ezek gyakran tartalmaznak olyan összetevőket, amelyek nem segítenek a fogyásban.

Eltűnik a háj a derékról és a hasról, ha napi 2 percig ezt csinálod

Csökkentse a napi kalóriabevitelt kalóriával, hogy évente további 5,4 fontot fogyjon. Ezért hogyan lehet fogyni a derekán napi kalóriával csökkenteni a cukor és zsír mennyiségét, például süteményeket, cukoritalokat és sült ételeket.

Egyél sok fehérjét reggelire. A sok fehérjével kezdődő nap növeli az anyagcserét, így a nap folyamán hatékonyabban égetheti el a kalóriákat.

Pocak- és derékfogyasztó program

A sok fehérje elfogyasztásával hosszabb ideig is jóllakodik, így kevésbé éhes vagy, és ezért kevésbé akarsz többet enni a nap folyamán. Ne hagyja ki az étkezéseket, és legyen néhány apró, egészséges snack, ha még mindig éhes. Nem úgy fogy, hogy kihagyja az étkezéseket, hanem valóban lelassítja az anyagcserét, hogy a teste kevesebb kalóriát tudjon égetni. Edzze az izmait, hogy több zsírt égethessen el.

Az erősítő edzés elősegíti az anyagcserét. Az izomzatú test is több kalóriát éget el, mint egy zsírtartalmú test, ezért tegye az edzésprogram részét az erőnléti edzéshez.

hogyan lehet fogyni a derekán

Végezhet olyan ab gyakorlatokat is, amelyek csak ezt a területet célozzák meg, például ropogtatás és deszka, amelyek növelik az izomtömeget és segítenek a derék körüli fogyásban. Menjen futni, sétálni, vagy végezzen intervallum edzést a hasi zsírégetéshez. Fuss 30—60 percig hetente 2—4 alkalommal, de csináld biztonságosan.

hogyan lehet fogyni a derekán

Ha ez nem működik, tegyen egy perces sétát, és lassan épüljön fel, amíg elkezd futni. Az intervallum edzés is nagyon hatékony, így váltogathatja a futást és a járást 30 perces intervallumokban a hasi zsírégetés érdekében.

Pihenjen és tanuljon meg egészséges módon kezelni a stresszt.

Fogyás hasról 3 nap alatt? 10 étel, melyekkel menni fog!

A stressz hatására a test raktározza a zsírt a derekán és a gyomrában. Egészséges dolgok legyenek kéznél, ahelyett, hogy egészségtelen ételekkel fogyasztaná el a stresszt, lazításra gyakorolna, vagy jógázna vagy meditálna.

hogyan lehet fogyni a derekán

Aludjon legalább órát éjszaka, hogy a test kevesebb hormont termeljen, ami növeli az étvágyát. Éhesebbnek érezheti magát, ha nem alszik eleget, ezért ügyeljen arra, hogy teste kipihent legyen. Legyen a lehető legaktívabb. Ha a mindennapi tevékenységek során többet edz, akkor több kalóriát éget el, és magas az anyagcseréje.

Hogyan fogyni a derekán?

Az apró dolgok megváltoztatásával többet fogsz mozogni. Például lépjen fel a lift helyett a lépcsőn, hébe-hóba keljen fel, és sétáljon el egy kicsit, ha sok időt tölt el egy íróasztalnál, vagy biciklizik az üzletbe ahelyett, hogy autóba szállna. Szükségletek Élelmiszeripari fogyni vitamix, amelyek kevés zsírt, de sok fehérjét tartalmaznak Súlyok.

HASRÓL FOGYÁS - célzott zsírégetés