Fogyás testzsír növekedés


fogyás testzsír növekedés

A "jó fogyás" Tudtad? Ez nagyon rossz, hiszen az izomvesztés és folyadékvesztés valójában egészségügyi leépülést jelent, és ráadásul az alak sem javul látványosan.

fogyás testzsír növekedés

A "jó fogyás" az ideális fogyást jelenti: amikor a fogyás tényleg csak zsírból történik, az izomzat nő vagy marad. Ez a folyamat pedig kimutatható!

fogyás testzsír növekedés

Lássunk egy példát: A felső a korábban, az alsó a később készült eredményeket mutatja. Fogyás testzsír növekedés meg a kilók számát, az izomzatot, a testzsír-százalékot, és a derékcsípő-hányadost: Amit észrevehettél: Testsúly: 87,5 kg-ról csökkent 86,6-ra Vázizom tömeg: 35,7-ről nőtt 36,1 kg-ra Testzsír százalék: 28,2-ről csökkent 26,7-re Derék-csípő arány zsigeri zsírok szintje!

fogyás testzsír növekedés

A képlet egyszerű: ha fogyni szeretnél, próbáld ezt úgy tenni, hogy ne csak a kilóid, de főképp a testzsír százalékod csökkenjen, miközben az izomzatod megmarad vagy ha lehet, növekszik!

Ha csak formálódnál, akkor az izom növelése és a DCS-hányados javítása lehet a motiváció! Ez az egyetlen elfogadható folyamat a fitneszben!

fogyás testzsír növekedés

Ha koplalsz, vagy vizet hajtasz, azzal már más eredményekre számíthatsz: csökken ugyan a kiló, de csökken az izomzat is Remélem, ezzel a konkrét példával tökéletesen érthetővé vált, hogy fogyás és fogyás közt is van különbség! Ha többet szeretnél tudni a testelemzésről, iratkozz fel a hírlevélre itt. Ha az InBody készülékekre vagy kíváncsi, ide kattints.

fogyás testzsír növekedés

A Facebook oldalunkon és az Instagram oldalunkon még több infót találsz!