Alvási idő a fogyáshoz, Az alvás és a fogyókúra kapcsolata - avagy, elhízol, ha nem alszol.


alvási idő a fogyáshoz wpi a fogyáshoz

Fogyás tippek Nincs két ember, aki a fogyókúra során egyformán reagál a diétás étrendre, mozgásra, ráadásul ezeken az alapvető dolgokon kívül a sikerben több más kisebb tényező is szerepet játszhat. Az alvás fontosságát sajnos sokan lebecsülik, pedig számos kutatás igazolja, hogy sokat számít a plusz kilók leadásában.

Ebben a cikkben azt vizsgáljuk, hogy hogyan lehet eredményes a fogyás a megfelelő mennyiségű és minőségű alvással. Az alvás alapvető szükségletünk, igazán felemelő érzés reggel kipihenten ébredni egy fárasztó nap után.

Aludd ki magad, ha fogyni szeretnél! - blog, Gyerünk, anyukám | Gyerünk, anyukám!

Ahhoz azonban, hogy ez valóban így legyen, be kell tartanunk néhány alapszabályt. Mennyi alvás az ideális? Ha nagyon röviden kellene alvási idő a fogyáshoz, akkor egy felnőtt számára 7,5 óra körül van a legideálisabb alvásidő.

Ha te ennél jelentősen kevesebbet alszol, az hátráltathat a diéta során.

alvási idő a fogyáshoz 1 kg fogyás előtt és után

Mit tehetsz a jobb alvásért? A legegészségesebb módszer a jó alváshoz, ha egy kis mozgással kifárasztod a tested.

Edd magad karcsúra! Csúcsminőségű fogások a Te anyagcseretípusodra szabva: Megújult a Metodic Food

Kevéskét minden nap vagy még jobb, ha kétnaponta sportolsz aktívabban. A rendszeres mozgás sokkal hatékonyabb és egészségesebb, mint bármilyen altató tabletta.

alvási idő a fogyáshoz zsírvesztés karon

Fontos továbbá az is, hogy az alvásod minőségi legyen, ehhez pedig alapvető, hogy kényelmes legyen az ágyad. Ha magát az ágyat nem akarod lecserélni, egy jó matrac nagyon sokat segíthet.

További cikkeink a témában

Ezen nem alvási idő a fogyáshoz spórolni. Az alvás a sikeres fogyás egyik záloga.

  • Mi az, ami a diétánál és az edzésnél is fontosabb, hogy fogyni tudj!? | Peak girl
  • Nem veszítheti el az utolsó testzsírt
  • Az alvás az egyik legfontosabb összetevője a fogyásnak - ezt sokan, sok helyen leírták már, de az ember azt gondolná, igazából nem olyan fontos, hogy 6 vagy 7 órát alszik esténként, pedig kilók múlhatnak rajta.
  • Pepsi nulla fogyás
  • Kövér embernek le kell fogynia
  • Újévi fogyókúra? A jó alvás segít sikerre vinni - Somnocenter
  • 5 dolog határozza meg, milyen gyorsan tudsz fogyni!
  • Mi az, ami a diétánál és az edzésnél is fontosabb, hogy fogyni tudj!?

De miért van ez így? Ezt a kérdést több szempontból is meg lehet vizsgálni, több oka van.

Kapcsolódó cikkek

Idő, valószínűség Minél többet vagy ébren, logikusan annál több időd, így több lehetőséged van enni, és annál kevesebb idő pihenni, regenerálódni. Feküdj le időben, lehetőség szerint minden nap ugyanabban az időben, hogy a biológiai órád szépen be tudjon állni, és máris sokat tettél a siker érdekében.

Hormonok Az alvás mennyisége kihat a hormonháztartásodra.

Végre itt a jó idő, egyre kevesebb réteg ruhát kell hordanunk és lassan, de biztosan beindul a strandszezon. A tavasz kezdete a fogyókúrázók számára legalább akkora motivációt jelent, mint az újévi fogadalmakat követő év eleje. Egyre több embert látni gyümölcslével a kezében, méregtelenítünk, kozmetikushoz megyünk és a megcsappant lelkesedés után a fitnesztermek újra teljes létszámmal üzemelnek. Vagyonokat költünk arra, hogy szépek és egészségesek legyünk.

Alvás közben emelkedik a jóllakottság érzéséért felelős hormonszint leptinmiközben csökken az éhségérzetért felelős hormon szintje ghrelin.

A legritkább esetben érzed magunkat éhesnek éjszaka, vizsgáld csak meg magadon, amikor legközelebb éjjel felébredsz valami miatt. Nem fogod kívánni az ételt.

A jó alvás segíthet a fogyásban is | Well&fit

Energiaszint, anyagcsere Nem elégséges idejű alvás esetén az energiafelhasználásod, így az anyagcseréd lelassul, hiszen nem tudod kipihenni magad, a szervezeted ezért takarékosabb üzemmódba kapcsol.

Közben kevesebb kalóriát éget a szervezet, ez pedig nyilvánvalóan nem segít az álomalakod elérésében.

alvási idő a fogyáshoz fogyni sprintelés közben

Stressz Kialvatlanság esetén megnő a stressz szinted, ezt pedig sokan evéssel kompenzálják. A kipihent, jó közérzet fontos, hogy maximálisan a fogyókúrádra tudj koncentrálni. Összetett folyamatokról van szó tehát, amelynek a jelentőségét semmi esetre sem szabad alábecsülni.

Peak GYM edzőtermek

A megfelelő idejű és minőségű alvástól önmagában, pontosan kiszámolt diéta étrend és esetenként mozgás nélkül ugyan nem sokat fogyhatsz, de ez is egy olyan tényező, amit nem hagyhatsz ki az egyenletből.

Pihend ki magad minél gyakrabban, hogy ez semmiképpen ne álljon a sikered útjában. Szeretnél belevágni egy egészséges és tartós fogyókúrába? Akkor beszélgessünk egyet Rólad! Az aktív mentorprogramomat napi kapcsolattartással azok számára dolgoztam ki, akiknek a siker az egyedüli elvárt végkimenetel.

alvási idő a fogyáshoz biztonságos ésszerű arányú fogyás

Végül, ha első körben csak arra vagy kíváncsi, hogy miért nem sikerült még leadnod a felesleget, töltsd le a 15 oldalas útmutatómat teljesen ingyen. Ez dióhéjban a tartós fogyás alfája és ómegája.

Indulj el valamelyik úton még ma!