Hatékony testsúlycsökkenés 40 év felett


A nők főleg 40 éves koruk után tapasztalják, hogy sokkal könnyebben felszaladnak a kilók és nehezebben is megy le a felesleg.

Az emberi élet minden szakaszában biológiai változások játszódnak le, a kor előrehaladása pedig sajnos egy cseppet sem könnyíti meg a fogyást. Éppen ellenkezőleg. A negyedik évtizedükben járva sokan veszik észre azt magukon, hogy egyre könnyebben tapadnak rájuk a plusz kilók, és egyre nehezebben mennek le. Elmondjuk, mi ennek az oka, és mit lehet tenni ellene!

Ha megfogadod a tanácsainkat, akkor hamar visszanyerheted az alakodat. Egyél több rostot!

Fogyás 40 felett? Így szabadulj meg a felesleges kilóktól kíméletesen!

Negyven éves kor után a hormonváltozások következtében hízás léphet fel, főleg hatékony testsúlycsökkenés 40 év felett. Ha növeljük az ételeinkben lévő rostmennyiséget, felgyorsíthatjuk az anyagcserét.

A növényi rostok különösen jó hatással vannak az emésztésresegítenek abban, hogy a szervezetben lerakódott mérgek gyorsabban kiürüljenek.

nitro tech fogyáshoz

Ráadásul azonnali teltségérzetet biztosítanak anélkül, hogy az ember degeszre enné magát. Növeld az omega-3 bevitelt!

Kevesebb kalória is elég

Az a vágyad, hogy kevesebbet mutasson a mérleg? Próbálj meg minél több halat fogyasztani.

a teste elveszítheti a zsírsejteket

A hal tele van omega-3 zsírsavval. A kutatások szerint azok a nők, akik rendszeresen fogyasztottak omegaban gazdag ételeket, fogytak is.

Hagyd el az édesítőszereket!

Mi változik?

A Yale egyetem kutatói szerint összefüggés van a mesterséges édesítőszerek fogyasztása és az elhízás között. Rendszeres fogyasztásukról különösen a hasi zsírpárnák nőhetnek meg.

Ráadásul hosszútávú fogyasztásuk növelhetik a cukorbetegség, a magas vérnyomás, vagy a szívbetegségek kialakulásának a kockázatát. Igyál zöldteát! Ha naponta akár egy csésze zöld teát iszol,  már azért is hálás lesz a szervezeted.

fogyjon az utadon

A zöld teában benne lévő antioxidánsok és koffein segít a zsírégetésben. Növeld a fehérjebevitelt!

  • Arc zsírvesztés hiv
  • Harc a zsírpárnák ellen — 40 felett Mi változik?

Figyelj arra, hogy szervezeted megfelelő mennyiségű fehérjéhez jusson. Tanulmányok szerint ugyanis azoknál a es nőknél, akik kevés fehérjét fogyasztottak izomveszteség következett be és az anyagcseréjük is lelassult. A húsokban sok fehérje található, ám ha nem szereted ahúst, vagy vegetáriánus vagy, akkor egyél minél több babot, quinoátlencsét.

Válassz egészséges snacket! Ha fogyni szeretnél, de nehezen mondasz le a nassolásról, akkor a sós chipsek, ropik helyett egyél inkább mandulát. A mandula remek fehérje forrás és tele van telítetlen zsírokkal és magnéziummal is.

Hagyd el az édesítőszereket!

Aludj 8 órát! Egy kiadós alvás az élet élvezetei közé tartozik, és még a fogyásra is jótékony hatással van. Egy pihentető alvás után a szervezeted sokkal könnyebben beindítja a kalóriaégetést, mint amikor kialvatlanul, kótyagosan ébredsz.

rj harris fogyás

Azok, akik 7 óránál kevesebbet alszanak, hajlamosabbak a hízásra. Mellesleg minél tovább vagy ébren, annál nagyobb az esély, hogy elcsábulsz egy kis esti nasira.

Mit javasolnak az orvosok diéta helyett?

Természetesen nagyon fontos a testmozgás is. A sport a testednek és a lelkednek is jót tesz.

nehéz zsák zsírégetés

Menj el barátnőddel, kollégáddal edzőterembe. Állítólag sokkal intenzívebben mozgunk, és jobban égetjük a kalóriákat, ha egy ismerőssel edzünk. Sokat tehetsz az egészségedért akkor is, ha edzőterem helyett naponta hosszabb sétára indulsz.

Növeld az omega-3 bevitelt!

Remek kikapcsolódás és edzés a jóga is, amely amellett, hogy fogyaszt, a lelkiállapotodra is pozitívan hat. Koktélok helyett vörösbort válassz!

Akár buliba mész, vagy egy családi összejövetelen vagy és meginnál egy vegyes harcművészetek fogyás alkoholt, akkor inkább essen a választásod egy pohár száraz vörösborra, mintsem valami koktélra.

A koktélok sok kalóriát tartalmaznak, míg egy pohár bor segíti a vérképződést, serkenti a vérkeringést és az anyagcserét.