Trx rutinok a zsírvesztéshez


trx rutinok a zsírvesztéshez

Szerző: Gróf Szilvia Fitt Magazin Nézzük csak, mi történik a testünkben, amikor elkezdünk rendszeresen futni! Bármelyik futó el tudja mondani, hogy egy jó futás milyen módon tudja javítani a közérzetét, hogyan támad jókedve tőle.

zsírégetés

Ez egy tudományosan alátámasztott jelenség, melynek átéléséért cserébe megéri megannyi kilométert megtenni a futócipőnkben. De a jó hangulaton felül vajon milyen további pozitív fizikai hatásai vannak a futásnak az emberi testre nézve?

Vessünk egy pillantást arra, hogyan változtatja meg a testösszetételed és az általános fizikai rendszered, és milyen változásokon megy keresztül a test egy átlagos futás során. Testfelépítés Testösszetételünk arról árulkodik, hogy szervezetünk mekkora részben épül fel izomból, csontozatunkból, szerveinkből, zsírból, valamint vízből. Legtöbbünket az izomzatunk növelése érdekli, miközben csökkenteni szeretnénk a zsírt.

trx rutinok a zsírvesztéshez

A zsírvesztés és az izmok növelése minden edzésterv egyik fő célja, és a rendszeres, tartós kardió edzés hozzásegíthet minket ezekhez az eredményekhez. Ha jobb a fizikumunk, akkor anyagcserénk fokozódik, csontozatunk ellenállóbb, és általános egészségünk is javul.

A zsírnak is ugyanolyan fontos szerepe van természetesen, segít rendben tartani a hormonáztatásunkat, nem stresszel a szervezetünk az éhezés miatt, valamint védelmet is nyújt a belső szerveink részére.

6 Teljes testű UFC edzés az erősséghez, kitartáshoz és zsírvesztéshez

Tehát, hogyan befolyásolja a kardió edzés az izom — zsír egyensúlyunkat? Általánosságban elmondható, hogy az energia mennyisége a kimenő energia mennyiségével szemben határozza meg a súlyunkat. Kiegyensúlyozott étrend mellett a kardió edzés futás, gyaloglás, kerékpározás, stb. Fontos azonban megjegyezni, hogy egy bizonyos edzettségi szint elérése után az izomzatunk nem fog tovább növekedni a futás által, mivel ez a testedzés csupán annyi izmot vesz igénybe, hogy az állapotunk fenntartható legyen.

12 étel a zsír ellen

Ezért érdemes súlyzós edzéssel kombinálni a futást, amely úgymond egy extra lökést biztosít, és így egy formás testösszetételt kapunk, számunka pont megfelelő és kívánatos zsír- és izommennyiséggel. Rendszeresség Hogy mégis mire jó a futás?

A futás egyik hatásaként segíti az anyagcsere működését is, mivel a kalóriaégetésünk hosszabb trx rutinok a zsírvesztéshez tart a testmozgás után a futás hatására. A rendszeres futás és a jobb anyagcsere következtében pedig általánosan javul a szervezetünk állóképessége. Az állóképességi edzés a mindennapi élet minden területén segíthet, mind a futópályán, mind azon kívül. Az állóképesség, az izmok megerősödése és a fokozott anyagcsere mellett a futás a legfontosabb szerveinek egészségét is megerősíti; ami a legfontosabb a szívünk.

trx rutinok a zsírvesztéshez

A szívverés állandó időtartamra történő emelése olyan tevékenységek révén, mint a futás, erősíti ezt a fő izmot, és növeli az oxigén pumpálásának hatékonyságát az egész testben. A keringés javul, ha az erek kitágulnak, és a tüdő kapacitása növekszik.

A kalóriaégetés mítoszai

Idővel ezek a kiegészítő rendszerek — a tüdő, az erek, a kapillárisok és a sejtek — magasabb energiafelhasználási szinthez alkalmazkodnak, és természetbeni hatékonyságukat is növelik. Hogyan fogyjon le a csípője jobb szív- és érrendszeri egészséget eredményez egy olyan szívvel együtt, amelyet a mindennapi élet tevékenységei kevésbé dolgoztatnak meg. Hogyan segít a futás a fogyásban? A fogyáshoz több kalóriát kell elégetni, mint amennyit a táplálkozással beviszünk, és ebben a kardió edzés az egyik legnagyobb társunk.

Kocogás, futás, gyaloglás, stb.

  • A futás hatásai - Fitt Kontroll
  • + Edzés Rutin ideas | edzés rutin, edzés, gyakorlatok
  • Azonban rengeteg olyan tévhit vagy féligazság terjeng a kalóriaégetéssel kapcsolatban, ami nemhogy segítené a fogyást, de még káros is lehet az egészségre.

Hetente hány napot kell futnunk a fogyás érdekében? Nos, a sportolók folyamatosan optimalizálják edzésterveiket és versenynapi stratégiáikat, de nem kell aggódni, ha még csak most kezdünk bele a futásba.

trx rutinok a zsírvesztéshez

Ha a fogyásról van szó, akkor a mozgás és a kalóriaégetés a fontos. Ha szeretünk a sprintelni, aminél magasabb az egy percben elégetett kalóriamennyiség, akkor válasszuk azt; de ha inkább a gyaloglást vagy a lassabb kocogást kedveljük, akkor több időt kell fordítania a kalóriák elégetésére.

A futás hatásai

Természetesen a sprintelést kezdőként, valamint bizonyos mozgásszervi problémánál inkább hanyagoljuk, és válasszuk a lassabb tempójú, de hosszabb időtartamú kocogást, futást. Mindenekelőtt az épségünk a legfontosabb! Általánosan az mondható el, hogy hetente 3x egészséges futni, és minimum 30 percet. Vajon jobb reggel futnunk?

Bár a szokásosnál hamarabb kikelni az ágyból nem mindig vonzó, a reggeli első futás néhány okból nagyszerű szokás a formálódáshoz.

  • 6 teljes testű ufc edzés az erő, kitartás és zsírégetés szempontjából - Egészség
  • A kalóriaégetés mítoszai
  • Útvonal: Shadowbox, hogy felmelegítse a vállát; a technikára összpontosít.

Először is, ez garantálja, hogy a nap folyamán később ne hagyjuk ki futást, ha esetleg késünk a munka, vagy váratlan kötelezettségeink miatt. Ráadásul a reggeli mérföldek produktívabbá és kommunikatívabbá tehetnek minket kollégáinkkal 1 hónapos fogyni barátainkkal, mivel tanulmányok kimutatták, hogy a futás élesítheti figyelmünket és kritikus gondolkodási képességeit.

0 hozzászólás

Mindenképp fontos, hogy ha elkezdünk kocogni, futni, legyen annak a célja fogyás vagy izomépítés, alakítsunk ki egy betartható rutint! Váljon szokássá a futás: az ideje, a helyszín, a kiválasztott zene.

trx rutinok a zsírvesztéshez

Bizonyos időközönként akár jutalmazhatjuk is magunkat, ha belefér. Fussunk mindig ugyanabban a napszakban, fontos a következetesség. De mindenekelőtt az a legfontosabb, hogy szeressük csinálni, és boldogságot okozzon számunkra az érzés, hogy ma is tettünk valamit az egészségünkért! Hozzászólás írása Az trx rutinok a zsírvesztéshez címet nem tesszük közzé.