Fogyni hidegben alvás közben


Sajnos ebben tévedünk!

fogyni hidegben alvás közben

Bármennyire is ijesztőnek tűnik elsőre, egy hűvösebb szobának több jótékony hatása is van az alvásunkra. Nézzük, melyek ezek: Könnyebben elalszunk Az elalvás idejének közeledtével a test hőmérséklete lecsökken.

fogyni hidegben alvás közben

A hideg hálószoba és a tél segíthet megerősíteni testünk természetes reflexeit. Ilyenkor hamarabb nyugszunk meg, és hamarabb érezzük magunkat álmosnak, mintha melegben próbálnánk aludni.

fogyni hidegben alvás közben

Jobb minőségű lesz az alvásunk Testünk hőmérséklete az alvás előtti időszakban a legalacsonyabb, lefekvéstől felkelésig pedig folyamatosan emelkedik. Ha túl melegben alszunk, akkor a testhőmérsékletünk is túl gyorsan emelkedik, aminek az a következménye, hogy hamarabb felébredünk. Pihentetőbb és folyamatosabb lehet tehát az alvásunk hűvösebb hálószobában.

fogyni hidegben alvás közben

Lassabban öregszünk Ha hidegben alszunk, a testünk több melatonint termel. Amellett, hogy ez az alvást elősegítő hormon, erőteljes hatása van az öregedés megelőzésére is.

fogyni hidegben alvás közben

Így összeköthetjük a kellemeset a hasznossal: pihentebbek és fiatalabbak maradhatunk. A nevével ellentétben ez nem azt jelenti, hogy hízunk, hanem pont az ellenkezőjét: a barna zsírsejtek előállítása közben fogyni hidegben alvás közben test kalóriákat éget el.

Nyugodt, mély, pihentető alvás relaxáció. Zavaró reklámok nélkül!

Csökkenti az inszomniát Az álmatlanság megelőzésére számos trükk van, ezek egyike a hidegben alvás. A tesztek azt mutatják, hogy az álmatlanságban szenvedő embereknek magasabb a belső testhőmérséklete, mint jól alvó társaiknak.

fogyni hidegben alvás közben

Mivel a hideg levegő belélegzése csökkenti a maghőmérsékletünket, ez javíthatja alvásunkat. Szponzorált tartalom.

Vajon csak a hidegtől didergünk?